29 Ocak 2008 Salı

Ata Demirer - Dana Dana

A be dana dana dana
Esmer dana
Sarışın dana
Oyna bana dana
İstiyorum ana
Al o kızı bana ah dana dana
A be dana dana dana
Esmer dana
Sarışın dana
Oyna bana dana
İstiyorum ana
Al o kızı bana
Aman bi recalim var
Kayınco kurmuş sofrayı akşamdan
Abe dedi gel et yiyelim
Abe dedim ne et yicez
Hergün et hergün et balık yiyelim
Dedi gümüş var dedi gelibolu sardalya var
Dedim gelibolu sardalya varsa
Ahmet de gelsin beraber yiyelim dedim
Kırdık şarabı vurduk dibine
Attık kendimizi çayıra
Deli tilki gibi bakıyoruz...
Ne işimiz var çayırda
Serinlemeye çıktık be
Valla billa yaaa...
A be dana dana dana
Esmer dana
Sarışın dana
Oyna bana dana
İstiyorum ana
A be dana dana dana
Esmer dana
Sarışın dana
Oyna bana dana
İstiyorum ana
Al o kızı bana
Al o kızı bana
Dana dana

Karakter : Necip İncesaz
Söz : Anonim , Ata Demirer
Müzik : Anonim
Düzenleme : Yıldıray Gürgen
Bas gitar : Cüneyt Karayalçın
Perküsyon : Kemal Taşpınarlı , Yaşar Akpençe
Asma davul : Ömer Arslan
Kanun : Taner Kalkuloğlu
Klarnet : Bülent Altındağ
Mix : Can Kesmez

Hiç yorum yok: