29 Ocak 2008 Salı

Ata Demirer - Çaycı Remzi

Oh Remzi sexy sweety
Çay..Çay..Çay..
Çaycı Remziiiiii
Mekanımız 120 katlı bir işhanı
Yani inşaatta da çalıştım ordan biliyorum
Remzi aşağı Remzi yukarı
Remzi oraya Remzi buraya
Asansör kapanır Remzi yürü
Yürü baba yürü baba
Kahve alın gelin çay alın gelin onu alın gelin
Canımı alın gidin ya kurtulayım ya
Çay içmeye hazır mıyız ?
Çaycı Remziiii
Çay... çay...
23 numarada avukat Nur Hanım
Kendisi benim yaşam amacım
Bir tek onu sever bu yaralı canım
Görünce aklım gidiyor
Sesim titriyor
-Remzi bir orta şekerli kahve yap yavrum
-Alayım geleyim ablacım
Çay içmeye hazır mıyız ?
Oh Remzi sexy sweety
Look at me
Kiss me
My favorite frendly...
My Remzi
My personal Remzi
-Sizin oralardan bahsetsene bana biraz Remzi
-Abla çok güzel yerler ablacım
Çay... çay... çay...
Çaycı Remziiiiiiii
-Remzi
-Ablaaam
-Çaylar geliyor mu Remzi ?
-Geliyor ablam
Ben de geliyorum yani çaylarla
-Remzi hadi bekliyorum ama
-Remzi
-Bugün heyecanlı geçecek
-Teşekkürler
-Ya ablacım estağfurullah
Kahve yapayım geleyim , çay yapayım gidiyim
Hayatımı aldı
Beni bırakın ya bırak bi bırak
Bi aşağı bi yukarı
Remzi aşağı Remzi yukarı
Çaycı Remziiii
Everybody
Şimdi sizi dinliyorum
1 2 3 4 5
Çaycı Remzi

Karakter : Çaycı Remzi
Söz : Ata Demirer
Müzik : Ata Demirer , Yıldıray Gürgen
Düzenleme : Yıldıray Gürgen
Avukat Nur Hanım : Tuba Önal
Vokaller : Aslı Demirer , Nihan Hatipoğlu , Erol Hoş
Mix : Serkan Kula

Hiç yorum yok: